Väder vider väder, dags att tvätta kläder

2012-09-27
Ida Blads liv just nu. Sov konstigt, massa drömmar. Vaknade som ett skott kl 8 och steg upp. Regnet öser ner utanför. Planerna på en trevlig cykeltur till Ersboda är kastade rätt ner i soptunnan. Bokade upp min lediga dag med en tvättid 10-13 istället. Så det får väl bli en hemmafixardag istället. 
Morgonnöjet vart att utforska nya effekter till webkameran. Den stora och färgglada bilden kan väl symbolisera hur jag hade tänkt att känna mig idag. Den under vattnet visar hur jag skulle se ut om jag gick utanför dörren och den sista visar hur jag mest troligt kommer se ut inom kort. Snön lär väl inte vara alltför långt borta ;) 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!