Jag ska bara...

2012-09-24
Dagarna bara flyger förbi och jag tänker så ofta att "det här kan jag skriva om i bloggen sen när jag kommer hem", men händer det? Nejnej. Då har man helt plötsligt massa annat att göra innan och vips så har det glömts bort :P
Men men, kan faktiskt skylla på att vi vart utan internet hela helgen också p.g.a något fel hos leverantören. Men nu är det tillbaka och jag kan göra en lite snabbuppdatering om läget. 
 
Sedan i torsdagskväll har vi varit kattvakt åt Linas lilla Flora. Så denna lilla krabat har livat upp lägenheten med massa bus och lek! 
Förutom det så har jag varit på IKSU och spelat beachvolleyboll med folk från vår klass och från ettan. Det var riktigt roligt och vi kommer garanterat spela flera gånger. Sen så måste jag väl erkänna att det inte lyckades bli någon vit vecka...i lördags var det nämligen partaj hos Hampus som går i ettan, vilket följdes av utgång på Corona. Men det var en riktigt rolig kväll, så det var det värt! 
 Jag och bästa nollan/ettan Emelie på Corona :D 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!