Fullrulle

2012-09-19
Skolan är igång på riktigt nu, i alla fall så att det känns. Men jag försöker ta det lugnt och sansat och inte stressa upp mig inför pluggningen. Det är bara att lägga ner tid och komma ikapp så löser det sig :) 
Men för att sammanfatta de senaste två veckorna i nollningbubblan vill jag säga att jag hade fruktansvärt roligt, men att det är skönt att det är över. Det var roligt att vara general och känna att man verkligen kunde styra och ställa här och där. Men mitt hönsmamma-sinne gjorde att stressen och pressen låg på bristningsgränsen ibland när det gäller att ha kontroll på grejer. Men men, allt jobbigt är glömt och nu är jag bra så otroligt nöjd över att ha fått lära känna så många roliga människor och lära känna de jag kände innan ännu bättre. 
Jag i min generalhatt tillsammans med min Indian-kompanjon i form av Erik som var DMP-fadder. Bilden är från poängjakten vi hade nere på stan där ett av uppdragen som nollorna fick var att köpa cheeseburgare till oss! 
Mycket duktiga var dom må jag säga ;) 
 

Nu ikväll har jag varit på IKSU en sväng, är så skönt att komma igång med hurtigheten igen! Och snart ska jag fara ner till stan för att hänga med några i SVP1-klassen. Det är massa roliga människor i den nya systemvetarklassen och ikväll ska dom köra LASERDOME. Och vem får följa med då? JO, JAG! Hur kul?!?! Det här kommer bli sååå skoj! 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!