Tråkdag?...oh no!

2012-10-01
Nu när jag loggade in så hade jag ett påbörjat blogg inlägg från igår. Rubriken var Tråkdag och jag beklagade mig över hur o-produktiv min dag hade varit. Men, innan jag skrev klart så smällde jag igen datorn och gick ut på en promenad/löprunda och vips så var humöret mycket bättre. Att göra av med energi gör verkligen att man får mer energi tillbaka! 
 
Jag gav latheten onda ögat och slet mig från soffan ;) höhöhöhöh
(Piratfest juli 2012, på bild: Evil Eyed Ida) 
 
 
Menmen, det var gårdagen det. Dagen idag skulle man kunna tro var en tråkdag eftersom närmare 6 timmar spenderades i skolan med Diskret Matematik-plugg, men den var mycket roligare än förväntat! Vi var ett gäng på 9-10 pers till och från. Vi var väldigt duktiga på att köra effektiva perioder med att lösa olika matteproblem varvat med pauser av hänga-gubbe-lekar ;) 
 
Nu är det snart dags att rulla upp till IKSU igen, Afrodans och en liten come-back på gymmet med min bästa svettkompanjon Lina! 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!