Morgonmys

2012-10-09

God morgon världen. Nu hade jag gärna haft min kissekatt här för lite morgonmys, men får väl klara mig med Henrik fastän han varken är lika fluffig eller kurrar ;)

Nu har vi avverkat en härlig helg med mamma på besök och en hel måndag därefter. Måndagen var inget att hänga i julgranen, men helgen var härlig. Kunde vart lite bättre väder dock. Trots regn non-stop så roade vi oss med hemmagjord tre-rätters-middag, vinhäng, shopping, promenader, fika och middag på stan o.s.v. innan jag lämnade av min lilla mamma på tågstationen. Många tack för besöket och vääääldigt mycket välkommen åter!

Nu är det upp och hoppa som gäller, heldag på skolan och volleyboll ikväll. Förhoppningsvis kommer jag få en överraskning i brevlådan idag också :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!