God morgon God dag God afton God natt

2012-10-10

Har ni sett min nya jacka? Nej, det är väl mest troligt bara mamma, av aaaalla mina läsare, som har lyckats se mig traska runt i den här uppe i Umeå. Sjukt nöjd är jag i alla fall. Fyndade den på Intersport härom veckan. Så nu är det mycket roligare att ta en promenad eller löprunda eller bara cykla upp till Iksu, när man har något fint att svettas i ;)

Den var t.ex. väldigt uppiggande imorse när jag passade på att ta en morgonpromenad innan det vart lite eftermiddagsplugg på skolan med Ellica och Emilia. Duktigt liv!
Men sen på kvällen kom sötsuget hos både mig och Henke så jag slängde ihop några kladdkakemuffins...mmm yummie!
Kvällen förgylldes även med ett skype-möte där alla systrarna Blad deltog. Snart är det äventyr på G, men kan inte avslöja mer än så här i min välbesökta blogg ;)

Ja, vi avrundar väl där då. Nu har ni en liten lägesrapport. God natt alla kompizzzar där ute!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!