Sömnmedel deluxe

2012-11-04

Efter en fantastisk helg ligger jag nu och försöker göra mig sömnig genom att kasta ihop ett litet kollade av dagarna som gått. Imorgon ringer klockan tidigt då vi ska hinna ut till Arlanda och mitt morgonflyg tillbaka till verkligheten. På två dygn har vi hunnit med bland annat fika med kusin Anette och hennes lilla Wilma som jag äntligen fick träffa för första gången, musikalen Jesus Christ Superstar, ett impulsbesök hos kusin Sara med vinhäng och massa skratt samt en shoppingrunda den sega söndagen till ära.

Men nu ska jag försöka avsluta dagen så inte flyget åker norrut utan mig om några timmar ;)

Sov så gott, dröm om en trisslott, som ger dig full pott!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!