ROLIGT ju!

2012-11-08

Har haft en betydligt bättre dag i skolan idag, fastän vi började kl 8:15! Känns så dumt att man är helt död när man kliver upp innan kl 9:00. Har blivit alldeles för bortskämd med lektioner som inte börjar förrän efter 10 den senaste tiden!

På tal om någon helt annat så verkar det som att jag ska ha fest imorgon. Henrik berättade att han blivit bjuden på bastufest så lägenheten vart ju plötsligt tom imorgon. Och plötsligt blev min, annars relativt icke-impulsiva, klass festsugna trots kort varsel. KUL! :D

Och på tal om något helt annat invigde jag min födelsedagspresent som jag fick av Sofie och Johan i helgen lite i efterskott. En fräsig träningsjacka som jag gillar väldigt mycket. Kommer synas väl när jag är hurtig därute ;)


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!