Helt vanligt var det ja...

2012-11-02

"En helt vanlig fredagskväll i soffan...eller hur var det nu?
Ja just ja, jag sitter ju i ett flygplan. X antal meter upp i luften rör vi oss söderut och vips hinner jag knappt säga innan det är dags att landa på Arlanda. Där ska jag ha kramkalas med mamma och Sofie , och senare med Lisa också när hon kommer med tåget från Göteborg...."

Ja, så långt han jag komma på mitt skrytiga inlägg innan jag strulade till det. För att göra en lång historia kort så lyckades jag låsa mitt SIM-kort och kunde inte logga in på något nätverk = okontaktbar när jag landade på Arlanda och skulle bli upphämtad någonstans. Så jag sprang runt på terminalen och frågade efter en telefon att låna tills jag efter några försök lyckades se tillräckligt förtvivlad ut och fick låna en säkerhetsvakts privata mobil och ringa Sofie. Som "tur" var satt hon och mamma i bilkö så jag kunde helt enkelt säga vart dom kunde hämta upp mig och sen var allt som vanligt igen. Och nu har jag låst upp telefonen igen. Så vad som kunde vart en smärre katastrof vart nu en roligt början på en ännu roligare helg.

I skrivande stund ligger jag nerbäddad i soffan och ska sova för att ladda batterierna inför imorgon. Blir en rivstart med mammas första överraskning: Zumba kl 8:30!

Så nu säger jag och bus-Ralf godnatt!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!