Fint och oplanerat

2012-05-04
Fina minnen från 2009 som jag hittade i en mapp. Sol, värme, utsikt och fint sällskap :D
Se där, då var det fredag igen och här sitter jag i soffan och bara gör det jag känner för (just nu absolut ingenting). Henkeboy flydde från staden vid lunch och blir nere i Timrå resten av helgen. Så jag är alltså helt solo i helgen och har inga planer eller några måsten, vilket känns väldigt skönt. Funderar på om jag ska ta en runda på stan imorgon, eller gå på IKSU eller ta en långpromenad eller rensa garderoben eller baka massa gott eller göra allt det där eller göra något helt annat om jag känner för det! Hur bra låter inte det? Helt fantastiskt enligt mig :D
.
Hoppas att ni andra har en fin helg utan allt för många måsten utan gör precis det ni känner för!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!