Min dag i bilder

2012-05-14
Det första jag möttes av i köket imorse var alla dessa kanelbullar som jag bakade igår. Nu ligger dom i frysen och jag ligger på plus hos min kanelbullsgalna sambo.
-
Fortsatte dagen med en standardfrukost.
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk och en macka med groddar och skinka!
-
Det har regnat och blåst hela dagen. Så jag har stannat inomhus och varit produktiv. Har i alla fall fått mer gjort än den stackars flugan som jag upptäckte i fönstrer :P
-
Sen var det dags för lunch...
Ni kan ju lära av mina misstag. Micra inte korvstroganoff i en liten plastburk. Speciellt inte samtidigt som du börjar vika tvätt. Som tur var kikade Henke in i micron innan det blev någon större katastrof än såhär.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!