Livet

2012-05-28
Ehm..jo hej!
Lyckades visst förtränga att jag har en blogg i sisådär två veckor. Men nu är jag på banan igen. Har haft en fruktansvärt härlig helg här i Umeå. Brännbollsyran höll hela stan sysselsatt i två dagar med solsken i överflöd. Jag vet inte hur jag ska beskriva allt utan att det blir en hel bok. Men om vi säger så att det räckte gott och väl med två dagar för att jag skulle bli nöjdare än nöjdast.
-
Nu ska jag kasta i mig lite lunch och sedan ta en tur på hojjen bort till Ersboda för att hämta våra nummerlappar till Blodomloppet imogron! Ska bli spännande att se om benen hänger med i det tempo jag vill efter helgens bravader. Återkommer med resultatet efter de 5 kilometer som ska akvlaras ;)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!