För det är jag värd

2012-05-10

Att ligga i soffan under filten och roa mig med diverse slappande i form av TV-tittande, spela spel på mobilen, kika runt på datorn, bli serverad en kopp kaffe och smaska på en macka. Det gör jag med gott samvete, eftersom jag inte har något skolarbete att göra och jag gör det även med trötta ben eftersom jag spurtade runt 10.04 km tidigare idag. På en tid som var flera minuter under förväntan dessutom!
Tog för övrigt ut svängarna på rundan och trippade över bron till Teg och tillbaka. Har aldrig vart där på andra sidan älven förut, så nu kan jag stoltsera med att jag minnsan har varit där i sisådär 30 sekunder ;p

Förstår att ni älskar sådana här inlägg där jag bara strör beröm och skryt över mig själv ;) höhöhö


2 Comments

2012-05-14 @ 00:56:48

Shit, bra jobbat ida!

2012-05-14 @ 11:31:35

Du är ju så grym!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!