Nöjd

2012-03-12
Vaknade på helt fel sida imorse. Tror jag drömde något konstigt som fick mig ur balans då jag inte kunde komma på vad det va jag drömde om. Så jag cyklade bittert till skolan i hopp om att dagen bara kunde blir bättre efter den starten. Och ja, timmarna i skolan blev helt okej. Fyllda med massa grupparbetande och en hel del prat om lite allt möjligt tillsammans med Ida och Ellica.
Men vad är då jag menar med rubriken? Vad hände från det att jag kom hem från skolan och till nu?
Varför är jag så nöjd? Nu är ni bra nyfikna va?
Idag kände jag nämligen att det var dags att ta första löpturen ute i den friska luften. Efter X antal minuter på löpbandet inne på IKSU har jag längtat efter att komma ut, men har varit kräsen på att tillräckligt mycket asfalt ska ha smält fram. Så jag snörade på mig springskorna och 7,5 km senare kom jag hem på en bättre tid än någonsin!
Jag hade planerat att ta en lugn runda för att känna efter hur stor skillnad det var från att springa inomhus, men så gick det så mycket fortare än vad jag vågade tro. Sååå nöjd över mig själv! Och sååå stolt över vad jag faktiskt klarar av! Nu är jag så peppad på att ta fler rundor och känna efter ännu mer hur mycket konditionen förbättrats sen i höstas.
N Ö J D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!