God Vasaloppsmorgon, allihop!

2012-03-04
Här vaknade jag med ett ryck sådär strax före nio och har nu placerat mig i soffan framför tvn, medan pojken ligger kvar och sussar sött på andra sidan väggen.
Det va en väldigt härligt dag igår med fint besök från Timrå. Mamma Persson, pappa Persson och Bror Persson kom upp vid elva-tolvtiden och hade med sig fina tulpaner som nu står så fint i fönstret. Har saknat att ha lite blommor, men glömmer hela tiden att köpa det när man är på affärn eller stan. Men nuså!
Jag hade snott ihop lite chokladmuffins så vi tog en fika tillsammans och sen en promenad runt campus så dom fick sträcka på benen lite efter alla timmar i bilen. Sen tog vi tillfället i akt och åkte på Ica Maxi och stooooooorhandlade och fick allting hemkört. Så nu är kyl och frys fullt med massa gott!
För att fortsätta dagsrapporten köpte vi hem pizza efter handlingen och slöade framför tvn innan dom bestämde sig för att det var dags att rulla söderut igen vid 18-tiden. Efter det låg vi kvar i soffan resten av kvällen och kollade på Mello.
.
SÅ! nu har ni fått en väldigt utförligt lördagsrapport från mitt liv. Efter det här inlägget är klart ska jag fortsätta pyssla lite i Illustrator som jag började med igår. Blev så taggad när jag började, har saknat att sitta och pyssla med det. Är så skönt att ha något skapande att fokusera på och släppa alla andra tankar för en stund. Om jag lyckas hålla glöden uppe så får ni väl se några färdiga illustrationer/bilder i framtiden!
.
Ha en fin söndag hörrni

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!