Bra dag....

2012-03-24
...Ja! det är det. Konstig nog har jag varit på riktigt bra humör hela dagen fastän mycket hade kunnat förstört det.
.
Började dagen med att spendera 5 timmar på skolan. Alltså, tentaplugg på en lördag.
Tog sen en cykeltur för att rasta benen, efter 1 minut började det regna.
Var och handlade. Hade klätt på mig för mycket och svettades som en gris. Det var galet med med folk så stod 10-15 min i kö, och svettades.
Cyklade hem, i regn som hade övergått till snöblandat. Får punka en km hemifrån.
Men kunde inte göra annat än att vara glad? Inte ens irriterad? Vad har hänt? Harj ag hamnat i någon sorts ingenting-kan-göra-mig-deppig-bubbla? I så fall, stannar jag gärna kvar i den!
Nu avlutar jag dagen med vin och massa annat gott. Henke har Hockey/ölfest med sina pojkar och jag får snart hjälp med att öka tjejigheten i hushållet då Ida och Ellica ska komma förbi. Övertalade dom att lite fest kan vara bra för att lugna nerverna inför tentan på tisdag ;)
Förhoppningsvis kommer Alex ner och har Matilda med sig, så blir det väl i alla fall en fjärdedel med tjejer här ikväll :P

Ha en fin kväll alla mina readerssssss!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!