Våggebro

2012-06-01
Idag tänker jag bjuda på lite kollage a'la mobilbilder från den senaste månaden. Först ut är helgen i Vågbro för två helger sedan. Under de dagarna jag spenderade med familj, släkt och fina vänner hann jag med...
-
1. Fixa ett överaskningsvälkomnande för födelsedagsbarnet (Lisa) tillsammans med Anna (Lisas kompis), Mamma och Sofie. Vi planerade allt in i minsta detalj med banderoll, tomtebloss, vin, blommor och sång. Det gick väl dock inte helt perfekt, haha. Men vägde upp det med några raggarundor på stan.
-
2. Lisa fick ett trädgårdsyatzy av Sofie i födelsedagspresent. Det testade vi såklart på kalaset!
-
3. Mitt upp i allt hann jag med en ost, kex och vinkväll tillsammansm med mina fina flickor i staden!
-
4. Enligt tradition hade vi fisketävling på Lisas kalas, JAG FICK EN FISK!
-
5. Mamma bjöd hela kalassällskapet på BBQ!
-
6. Så gott som hela kalasdagen spenderades i solen ute på nya uteplatsen.
-
7. Alla Vågbrobesök innebär numera minst ett parti UNO
-
8. Pappa och mamma styrde upp en 5-kamp på kvällen. På bilden är det hästskokastning på gång.
-
9. Passande nog vart det koutsläpp denna helg så det blev såklart ett besök på Lugnö för att se klumpedunsarna skutta ut i hagen!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!