Hurra hurra HURRA

2012-06-04
För det är Henriks dag idag!
Gossen min blir alltså 23 år denna soliga och fina dag. Är dock tveksam på om det är han eller jag som är mest upprymd idag, haha. Däremot var min fantasi inte den bästa när det gäller presenter som kan slås in. Så istället ska jag bjuda honom på en (förhoppningsvis) fin och god middag nere på stan och ett biobesök efter det. För att piffa till beskedet om vad han skulle få så gjorde jag detta förklarande kort som han fick imorse. Haha, känner mig som en 5-åring när jag tänker på att jag gett honom en teckning i födelsedagspresent...
-
Jag var dessutom extra snäll och gjorde scones-muffins imorse så det blev en lite roligare frukost än att knapra hårdbröd. Håller på att äta upp innehållet i kyl och frys inför sommaren, så det blir att man tar vad man har.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!