om 80 min

2012-01-26
...sitter jag och min karl på bussen söderut!
Det vankas 30-årsfest för min kusin Maria och det går absolut inte att missa. Speciellt inte när det är systrarna Blad som blivit utsedda till aftonens lekledare. Så på lördag åker klackarna på kan jag lova!
.
Värmde upp inför lördagen redan i tisdags då jag blev "lurad" att följa med på premiäröppning av en klubb på Ålidhem. Satt hemma i mjukisar och käkade gröt vid åtta och planerade kvällen med hjälp av tv-tablån. Men så plötsligt plingade det till på facebook-chatten och en timme senare satt jag hemma hos Mairon och Erik och pimplade öl. Vart en väldigt spontan och rolig kväll! :D
.
Vad mer har hänt?
.
JO! Jag har ju varit hos frisören. Det kapades en del vilket var väääääldigt skönt. Men jag bjuder på en bild en annan dag när jag har piffat till det lite bättre än vad det är nu.
.
Haha, nu blev det ett väldigt spretigt inlägg, men aja ni överlever nog ;)
.
På lördag är det dags igen!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!