Besök och massa bra!

2012-02-28
Dagens höjdpunkter!
- Vaknade i ett Umeå som var ännu soligare än igår plus att det var varmt så det droppade för fullt från taken.
- Cyklade till skolan och kände att majoriteten av det som dagens föreläsning vad logiskt och förståeligt så humöret och hoppet, om att inte behöva pinas genom den här kursen, är på topp!
- Cyklade hem, mötte upp kusin Maria och sen åt vi lunch tillsammans med Henke uppe i lägenheten.
- Efter det drog pojken på föreläsning och jag drog med mig Maria på en promenad runt universitetet i skolskenet.
- Köpte med oss kakor på vägen hem och smaskade på dom tillsammans med ett glas saft och massa prat innan det tyvärr vad dags för Maria att rulla iväg.
- Efter det gjorde jag ett sista ryck för dagen och körde ett pass stepmuskel på IKSU med Ida och Ellica.
Så nu sitter jag här i soffan med en kopp te, är sådär skönt trött i kroppen och glad för att det har varit en så bra dag idag. Var så kul att Maria tog sig tid att kika förbi så jag fick en dos av släkten. Nu har jag lovat att vi ska komma och hälsa på henne och Micke också. Fattar inte varför vi inte gjort det tidigare när vi ändå har varit i Timrå- och Sundsvallområdet...men nu är det skärpning! ;)
Hittade en söt bild på självaste Kusinvitamin när hon agerar tärna i
Luciatågsstafetten på Jul-i-Juli-festen i somras :D

Så, sammanfattningsvis vill jag utnämna detta till den lätt bästa tisdagen på länge!

1 Comments

2012-02-29 @ 22:49:54

En favorit i repris ... Tisdagskul! Roligt att höra (läsa) att allt är bra med er. Hälsa pöjken så gott. Kram kram


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!