weirdoh

2012-02-12
Även denna vecka avslutades i lugn och ro med några jäsiga dagar här på Lilljansberget. Igår och idag invigde vi dagarna med att svettas på IKSU för att sedan kunna strosa runt i lägenheten resten av tiden. Vi gick till Skogis (ett kårhus i närheten av IKSU) efter dagens pass och tänke unna oss lite smarrigt söndagsfika (Skogis har gudomligt söndagsfika med bara hembakade kakor i stooora bitar) men det va fullt med folk därinne och lång kö, så istället promenerade vi hem i solskenet. Väl hemma var vi fortfarande fikasugna så jag snodde ihop ett gäng kladdiga chokladmuffins som vi smaskade i oss med en kopp kaffe.
Men hualigen va smörigt och puttinuttit det låter!
.
Vad kan jag skriva för att väga upp det här?
Kastar in en helt opassande bild, och redigerar den underligt i photoshop för att vara lite "wild & crazy" (haha, jag blir så trött på mig själv ibland. Läggdags snart!).
Men detta kanske ledet till att någon undrar vad det är för bild, och varför jag ser ut som jag gör på den?
Då kan jag meddela att det är från en väldigt, väldigt, VÄLDIGT underhållande sommarafton tillsammans med Jenny och Pontus (Va det någon mer, Malin? Frida? kanske?) när vi åkte ut till Stenö en sväng. Tog en promenad på stranden och hade med oss färdkost i form av rödvin i PET-flaska. Ansiktsuttrycket illustrerar hur jag skulle se ut om jag var på jakt efter lite lammkött (eller hur Jenny?), därav handen som liksom river sådär fräsigt i luften. Haha, to much information?
Nu har ni fått en uppdatering i alla fall......haha, jag är så bra på att roa mig själv. Hoppas att ni inte tycker jag är alltför underlig.
.

1 Comments

2012-02-19 @ 12:09:26

Helt rätt, lammkötts-blicken! ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!