Snor, serier, skrivning

2012-02-16
Nyss stod jag i hallen och gav min man en avskedspuss innan han traskade iväg till bussen som ska ta honom till Hemavan. Så nu är det bara att vänta och se i vilket skick han kommer vara när han kommer tillbaka på söndsgkväll. Time will tell ;)
.
Så nu är lägenheten min och jag fortsätter den här dagen med att ligga i soffan med snorpapper och växlar mellan att skriva på min uppsats och titta på serier. Har en förkylning som kommer smygande och jag vägrar låta den bli värre än att var snorig och ha lite halsont på morgonen. Så idag tog jag en lååång sovmorgon, har ätit massa kiwi och dricker vatten i mängder. Håll tummarna för att det inte är värre imorgon!
.
NU! Tillbaka till Cougar Town, som är den serie jag är besatt av just nu :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!