måndag :) ...TISDAG :D

2012-02-27

God afton alla ni där ute i världen!
Här i mitt Umeå har det varit en solig och kylig vinterdag som inleddes med kursintroduktion och föreläsning. Några veckor framöver ska jag och mina klassisar roa oss med databasdesign, som kursen heter. Känns som att det kommer bli en helt okej kurs så vi håller humöret uppe 👍

Förutom den dagsrapporten kan jag meddela att IMORGON är det en extra bra tisdag! Jag fick nämligen ett sms från kusin Maria häromdagen som ville komma och hälsa på en sväng imorgon. Jag har föreläsning på förmiddagen och efter det ska vi höras, så det blir nog lunch här hemma så hon får se hur vi har det!
Ska bli så skoj med besök och extra skoj med besök hemifrån :D


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!