LöRdAg

2012-02-18
Hade en faaaaaaaaaantastisk kväll igår. Vi vart totalt sju tappra själar som skålade, spelade galenpanna, skicka bomben och sedan traskade till Origo för att skaka rumpa och sjunga oss hesa på dansolvet. Vi är alla så olika egentligen men lyckas ha så roligt tillsammans vilket gör stunder som igår så uppskattade :D
Idag har jag startat dagen med en dunderbrunch i soffan. Känner inte av gårdagen varken i kropp eller knopp och den där förkylningen som jag var orolig över känns som bortblåst. Så nu snart ska jag dra mig upp till IKSU för att komma igång med dagen på riktigt. Sen ikväll ska jag ha en myskväll med mig själv och Melodifestivalen!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!