Lagom

2012-02-29
Livet rullar på i en alldeles lagom fart idag och innehållet i dessa 24 timmar känns sådär lagom. Bjuder därför på lite bilder som jag gillar lite extra mycket idag.
Fick ett sms från en av mina favoritflickor som berättade att hennes knäoperation idag hade gott bra, vilket gör mig väligt glad för hennes skull. Hoppas att allt går bra nu och att vi kan boka in en dejt nästa gång jag kommer söderut! :D
.
Pratade nyss med mamma på skype och fick en lägesrapport från livet i Vågbro. Där töar tydligen snön bort fortare än fortast. Det gjorde att jag tänkte på den här bilden från en väldigt speciell afton i Skärså tillsammans med järngänget. Vi skottade oss fram till Linas stuga för att tillbringa en fantastisk kväll-natt-dag tillsammans. Till en början fick vi inte igång något rinnande vatten så vi kom på den briljanta iden att smälta snö för att "överleva"...typ. Haha. Men om jag inte minns fel så fick vi igång vattnet ganska snabbt därefter. Ska nog inte gå in på så många fler detaljer, men det finns många minnesvärda stunder därifrån ;)
.
Bara för att den här bilden gör mig så glad!
Ha det fint alla ni :D


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!