Fullt upp med att ta det lugnt

2012-02-06
Helgen flög förbi väldigt långsamt och härligt. Jag och pojken lyckades roa oss tillsammans med varandra hela helgen och hade det väldigt lugnt. Matlagning, film, chips och grönsaker med dipp, promenad, melodifestival, gym, ja typ så såg aktiviteterna för helgen ut. Väldigt fint i min värld i alla fall!
.
Nu är det måndag och jag startade veckan med föreläsning och träningsvärk. Försökte kurera det sistnämnda med att följa med Mairon på ett pass BodyBalance efter skolan. I skrivande stund springer jag fram och tillbaka mellan soffan och ugnen där det gräddas bröd. Nu för tiden är det knappt så vi tänker på att köpa bröd utan jag bakar hej vilt när det behövs. Det blir så mycket godare och känns bättre i själen.
.
Nu är det snart dags att ta ut sista plåten med thekakor så jag avrundar det här med en bild så att inlägget inte ser så trist ut.

Glad/Galen/Desperat/Full eller hungrig på nybakat bröd?

Tolka bilden som du vill ;)


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!