Fredagsfint

2012-02-17
Jag trodde att jag hade planerat dagen in i minsta detalj. Tänkte först vara duktig och stanna kvar i skolan efter föreläsningen för att plugga på essän och dra till IKSU efter det för att sedan gå och handla lite på ICA. Men icke.
Jag försökte sitta kvar efter skolan med det höll inte. Solen sken utanför och jag hade myror i brallan. Så jag cyklade hem, bytte om och gav mig ut på en promenad istället. Vilket jag verkligen inte ångrar såhär i efterhand.
Se själv va fint det var vid Nydalasjön när jag passerade den!
.
På vägen hem gick jag förbi ICA och handlade lite gotta. Nu ska jag snart sätta mig och avnjuta en delikat fredagsmiddag med mig själv och ett glas vin. Sen är det dags att piffa och tagga till innan det börjar droppa in folk. Ikväll är det nämligen Grafisk Form-Reunion här :D

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!