Det är kallt idag

2012-02-02
Varför ska det vara så svårt med programmering? Det är ju bara en grundkurs vi läser med det är i princip obegripligt. Till vår räddning finns det däremot en kille som gjort över 100 tutorials på YouTube, på svenska (!!!) som verka kunna få pusselbitarna att falla på plats. men men, nu ska jag inte klaga mer över det.
.
Istället vill jag veta vad där är för pundhuvve som ställt en jävla soppåse i trapphuset?! Luktar ju helvete så fort man öppnar dörren. åååh, blir så less på idioter.
.
Men det är tur att jag har en del riktigt fina dagar den senaste veckan som kan gör mig glad! Var ner till Söderhamn över helgen och kalasade med släkten på kusin Marias 30årsfest som var huuur kul som helst. Sen på tisdag-onsdag hade vi Lina här på besök över natten eftersom hon skulle gå på universitetet och kolla in olika program eftersom hon är sugen på att börja plugga till hösten. Så det va väldigt mysigt att umgås med henne och prata om allt mellan himmel och jord :D
.
Men nu ska jag återgå till lunchen och att titta på tutorials. Sen blir det IKSU ikväll, dags att komma tillbaka till verkligheten!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!