Bra bättre fantastiskt

2012-02-03
Idag är min inställning till dagen och världen väldigt mycket bättre än igår. Vet inte om det har att göra med starten på dagen, men det är mycket möjligt. Jag och Henke hjälpte nämligen varandra att vakna och promenera till IKSU på morgonen. Han spelade badminton med en vän och jag spenderade 45 minuter i simbassängen följt av ett pass vattengympa tillsammans med ett härligt gäng tanter och farbröder. Låter det inte fint så säg?
Sedan dess har jag suttit och tränat på programmeringen och pluggar med inställningen Fasen va gött det kommer kännas när jag kan glänsa med att JAG kan programmera och läsa programkod istället för Fan va drygt det här är, man fattar ju ingenting, så jävla värdelöst...haha jag låter som en riktig nörd nu ;)
Som grädde på moset (visst är det så man säger?) har jag suttit och tittat på vad det är för bilder jag har på datorn nu och hittat en massa som väcker fina minnen och som gör mig glad. Här är några av dom:
Humor från London
Jag och Linnea på finsittningen efter nollningen i höstas.
Linnea och jag var i samma nollningsgrupp under aktiviteterna, men hon läser beteendevetenskap. Hon bor i huset bredvid här på Lilljansberget så härom veckan följde jag med henne och Josefin (som också läser beteendevetenskap) på en promenad vilket var väldigt skoj. Dom är så härliga att umgås med så det är kul att kunna hålla kontakten, även om det sker alltför sällan. Men men, tycker om den här bilden i alla fall som jag tycker avslutade nollningen väldigt fint!
Två av världens absolut fantastiskaste människor, ingen tvekan som saken!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!