Tack för igår

2012-04-23

Jag tror vädergudarna lyssnade på min önskan i det tidigare inlägget. För igår välsignades Umeå med solsken och vägar fria från snöslask!
Funderar på om det har något att göra med att jag var i kyrkan i fredags?
...jo du läste rätt. I fredags följde nämligen jag och Ida (Kalix-Ida) med Ellica till en liten kyrka i stan. Där var Siri, Ellicas syster, med sin gospelkör och hade konsert. Dom va riktigt bra och det var kul att göra och se något lite annorlunda :D

Annars så är det ju måndag igen, jag tänkte ha en plugga-hemma-dag. Har redan plöjt igenom några sidor inför ett seminarium imorgon, men tog en lite paus i soffan nu. Ska bara kika lite på TV så blir det ett ryck till innan det är dags för lunch. Igår var jag förresten och testade ett pass Total Training med Ida. Det var 45 ruskigt effektiva minuter på olika stationer och idag är mina axlar/skuldror döööda. Fantastiskt, det passet ska jag gå på fler gånger! :D

Bjuder på en söndagkvällsfikabild, Ha en fin veckostart alla mina polers därute!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!