#PositivaIda

2012-04-25
Heja skolan!
Läser en kursbok som är ful på utsidan och som var tråkigt i början. Men som nu i sista kapitlen är intressant och förståelig. Så pass att jag ser fram emot seminariet imorgon, för att höra vad andra har att säga om det vi läst. Jag ser till och med lite fram emot att skriva på essän som har med det här kapitlet att göra.
.
Summan av kardemumman: Jag är peppad på att gå till skolan! Jag är pepp på att skriva (jag ogillar annars väldigt mycket alla olika skrivuppgiftet)! Jag har lärt mig något och jag får därför valuta för pengarna (CSN)!
Win-win-win-situation. Nu fortsätter vi leva positivt folket!

1 Comments

2012-04-26 @ 20:13:42

Ida, du är glad-,leende-Ida, alltid. Tråkiga, ledsna, sura saker vänder du till något positivt. Massor med Mamma-pussar till dig, man blir glad av att läsa dina inlägg, fast du kan ha det lite trögt o tungt.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!