Kom och ta mig långt härifrån *klappklapp* långt härifrån *klappklapp* långt härifrån *klappklapp*...

2012-04-01
Idag när jag gick hem från IKSU knåpade jag ihop ett fruktansvärt bittert blogginlägg i mitt huvud som jag tänkte att jag skulle skriva för att spy ut all min irritation. Men nu, efter att ha fått ta på sig varma strumpor och blivit serverad mumsig middag, vill jag inte skriva allt det där jag hade tänkt. Vill inte riskera att spendera veckans sista timmar sådan maximal bitterhet. Men eftersom jag inte kan undvika att se vad som sker utanför fönstrer så kan jag inte undgå att vara en aning less på dagen ändå.
Varför är det på detta viset undrar ni nu?
.

D Ä R F Ö R !

i skrivande stund närmar det sig väl sisådär 11 timmar av non-stop-snöande...bitter

Inte så konstigt att fötterna blev blöta av promenaden till/från IKSU

som dagen till ära genomfördes med plumsande i 15-20 cm snö. Självklart är det söndag så det är inte en kotte som skottar vägarna...bitter

Det enda positiva är väl att jag inte behöver känna mig stressad att köpa nytt däck till cykeln. Den lär väl få stå stilla ett tag ändå...ändå bitter.

NU VILL JAG BARA HA TISDAG SÅ JAG FÅR KOMMA HEM TILL SÖDERHAMN!


1 Comments

2012-04-03 @ 21:53:00

moahahahaha



Här blommar vitsippor! Ronja och jag skriker vårskrik i skrivande stund!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!