Skola, en enorm kaffe och Christer

2011-09-28
Hej, sorry för att ni missat fyra dagar av mitt liv. Förstår att ni har varit väldigt nyfikna?
Men nu ska vi se om jag kan uppdatera er. Hm, fyra dagar.
Söndag? Tvättning och städning
Måndag? Föreläsning och träning
Tisdag? Fixa pass och ineffektiv pluggning
Ojoj, vilken vecka hörni!
.
eller inte. Ni får ursäkta min bittra ironi. Jag är mest irriterad på mig själv för att jag inte gjort något vettigt av tiden och istället tyckt synd om mig själv för att jag inte gör något. Hur hänger det ihop egentligen?
Men idag har jag varit duktig och suttit i skolan och skrivit på min rapport som ska in på fredag. Pisk på mig för att jag skjuter upp saker. Nästa gång ska jag börja i tid!
.
Nu ska jag lyssna på Christer i P3 och sitta kvar på den här stolen i två timmar till och skriva.
.
HeadlineImage
Hittade en bild på instutionens hemsida där nu kan se hur det ser ut i vårt klassrum. Vårat program går att läsa på distans i Örnsköldsvik och Skellefteå också. Så alla våra föreläsningar och seminarium sänds via videokonferens. Här kan ni läsa mer om det om ni vill http://www.informatik.umu.se/om-institutionen/artikelarkiv/

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!