Underbara smärta

2011-09-24
Ida hurtbullen Blad sitter här och skriver!
Det är verkligen så att när man väl skaffat gymkort på IKSU blir man smått beroende att svettas. Det är så pass att jag var på ett Indoor Walking pass nu på förmiddagen, innan frukost till och med!
Så nu sitter jag hemma, nöjd som fan, och äter en fantastisk frukost/brunch. Har ju varit på en del pass under veckan också. Bland annat i tordags då jag drogs med på dubbelpass. Först Bodypump och direkt efter Zumba. Jag har längtat efter lite rejäl träningsvärk, och jag kan säga att Bodypumpen har satt sina spår i VARENDA muskel, underbart!
Zumba var för övrigt sjukt kul! Det ska jag gå på många många många fler gånger :D
.
Hoppas ni har en fin helg!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!