Tung dag

2011-09-07
Jo jag lever idag, men det är knappt.
Nollningsaktiviteterna har dragit igång för fullt. I måndags blev vi indelade i faddergrupper och käkade middag med våra faddrar + utgång på Corona. Det var trevligt och man lärde känna lite folk. Igårkväll var det dags för den fruktade vinbrännbollen. Det var en rolig kväll. Haha, vet inte hur mycket mer jag ska säga om den ;)
Kan informera att det ALDRIG har varit så underbart med en sovmorgon som det var idag!
.
Bjuder på en bild från i sommras. Men det är typ så o-pepp jag känner mig ikväll. Vi blev skonade av våra faddrar att få en fri kväll. Så jag ligger här på soffan medan Henke är på fest. Är inte ett dugg avis på honom ;)
.
Tror jag ska lägga mig i sängen snart och kolla på tv där tills jag somnar. Sovmorgon imorgon igen. HUR UNDERBART?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!