Tänkardag

2011-09-21
Hej!
Idag har varit en produktiv dag, men ändå inte. Va på skolan och lite grupparbete imorse och sen har jag legat i soffan och läst på det jag behöver inför föreläsningen imorgon. Det känns som att jag redan gjort det som "måste" göras. Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Så jag sitter mest och funderar bara.
Det här är nog de största frågorna i Ida Blads liv just nu:
  • Vad ska jag skriva min rapport om? (har nästan bestämt mig)
  • Ska jag dra på IKSU och träna (för tredje dagen i rad!)?
  • Och i så fall, vilket pass ska jag gå på, spinning, pump, step?
  • Vilken dag ska jag boka tvättid?
  • Vad ska vi äta till middag?
  • Vilken blir den fjärde skivan att trycka in i CD-spelaren? (ja, jag lyssnar helst på fysiska CDskivor i en CDspelare då jag pluggar)
  • Ska jag ta mig en till kopp kaffe, nu när den förra han kallna medan jag skrev det här inlägget?
Och nu tycker jag att det här inlägget ska prydas med en från en av de finaste kvällarna i somras
(är nog fasen en av de finaste kvällarna i mitt liv!)

1 Comments

2011-09-21 @ 20:56:46

Samma här, helt sjukt vilken fantastisk kväll vi hade!! <3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!