Tack MÅNS!

2011-09-19
Hur kul var det inte att få detta i brevlådan idag?
.
Jag köpte en korsordstidning i början av sommaren för att ha något att göra i solstolen. Och eftersom man kunde vinna så roliga priser skickade jag in hela tidningen i slutet av sommaren och nu kan jag ägna hela hösten åt att äta glass! Totally amazing ;)
.
Passar perfekt att vi var och köpte gym-kort igår. Nog fasen kommer vi vara värda en glass då och då!
.
Förövrigt kan jag meddela att jag nu ska bli mer aktiv här. Nollningen hade sin final i fredags med finsittning, så nu har jag tid att skriva och visa bilder här om kvällarna medan levern återhämtar sig efter dessa två veckor. Gym-kortet känns också passande i återhämtningen. Ska snart dra iväg och gå på ett Indoor Walking-pass. Har hört att det ska vara kul och sjukt jobbigt, så jag är riktigt pappad!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!