Djungelpyssel

2011-09-09
Imorgon vankas maskerad med Djungeltema. Så nu ska jag och min fina pärla samarbeta för första gången och göra något som jag kan ha på mig.
.
Fick denna underbart fina symaskin av mamma och pappa i födelsedagspresent.
(Ja, jag hade en symaskin innan också. Men det var egentligen bara skräp från Lidl som jag bara kunde använda om jag lånde en reservdel från farmors symaskin. Så den här är 100000000000 gånger bättre. OCH FINARE! )
.
Någon som kan gissa vad jag ska göra? ;)

1 Comments

2011-09-11 @ 23:24:07

Sv; Eller hur! Jag vet att du skulle trivas asbra här du med stumpan :D



Hur går det för dig förresten, verkar det som en bra utbildning? :) Puss!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!