Måndagmorgon....

2011-10-10
...behöver jag säga mer?
Skjut mig va trött jag är idag. Inte nog med det så har jag ägnat dagens första timmar på en föreläsning om hur en dator är uppbyggd och fungerar. Inte det mest uppiggande ämnet.
Men men, nu är jag hemma och ska få äta rester från igår. Kommer garanterat vakna till eftersom det är ugnspannkaka! Åh, det är ju som kärlek med sylt på. Så fruktansvärt gott :D
.
Senare idag vid 15:00 ska jag iväg på en hälsoundersökning för ett forskningsprojekt. Jajamensan, jag har fått erbjudande om att vara "försökskanin" där dom kommer att kolla upp min hälsa och massa olika värden under en längre tid. Det är inte så att jag ska knapra olika tabletter för att se symptom, utan endast hälsokollar för att få fram statistik om det svenska folket...om jag fattat rätt. Vi får väl se hur det går ;)
.
Har förövrigt drömt nu i två nätter om familjen och speciellt dessa två hårbollarna. Dom är ju bebisarna i vår familj eftersom inget förökat sig på annat sätt ännu ;)
Längtar efter att få träffa lille Ralf som är det nyaste fyrbenta tillskottet i familjen Blad/Mörlin :D

1 Comments

2011-10-15 @ 09:53:49

Åhh vilken fin bild! Jag ser också fram emot att träffa den nya lilla krabaten och resten av er. Nu är det inte många dagar kvar!

Du får inte knapra några mystiska piller, men det lät ju som en väldigt vettig undersökning annars. Massa kramar


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!