Två soffor, en Ida

2011-11-17
Två inlägg på två dagar!
Idag flydde min sambo från staden vid lunch. Så nu är jag solo fram tills imorgonkväll då jag möter upp min herre nere i Timrå. Det vankas alltså en helg i hans hemtrakter vilket känns roligt. Vi åker ner för att vi ska gå på "Kändisfest" på lördag. Det är Henkes kompis flickvän som har bjudit in till storfest tillsammans med sina syskon. Det känns kul att det kommer bli mycket blandade åldrar och många nya människor. Sen så är det ju det bästa av allt att det är maskerad, med temat kändisar, så det känns som att det kommer bli en underhållande afton ;)
.
Här är min peppbild och inspiration inför utklädningen

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!