Natta

2011-11-03

Som vanligt när det är läggdags hos Persson/Blad brukar Persson somna snabbt och Blad fastna vid att fippla på telefonen. Så även den här aftonen. Blundar en stund men känner mig inte så trött, som jag nog egentligen är, så då kan det hjälpa att slö-läsa på Facebook eller något annat mer energikrävande :p
Nu tänkte jag vara klipsk och trötta ut mina ögon samtidigt som ni kan få en uppdatering om mitt liv!
Det är inte mer spännande än att dagarna består av tentaplugg. På fredag får det bära eller brista. Känner verkligen inte att jag har koll på allt vi ska kunna, vilket äckligt mycket. Men vi håller gnistan tänd med vad faddrarna intalade under nollningen
"går det dåligt, gör om och gör rätt"

Tänkte att jag skulle pynta inlägget med en bild och började bläddra, kom på att jag inte visat något från London än.
Skäms på mig!... jag skyller på tentapluggandet. Hade dock mest bilder på mat och dryck tagna med telefonen. Så ni får se ett exemplar av vår Irish Coffee som vi massproducerade i hotellrummet några kvällar. Vad sägs om att återigen blöta strupen med en sån här i helgen, Mamma? ;)


1 Comments

2011-11-03 @ 09:17:44

Vissa spraya mest med grädden! Jodå, nog kanske vi kan fixa ihop något gott igen. Kalas på söndag så du vet. När kommer du ?


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!