Hej!

2011-11-16
Det hände inte mycket här, men hur kul kan inlägg bli när man gör det för att man känner att man måste istället för när man har lust?
Nu är jag inne i en helvetesvecka. Den här kursen skulle nog kunna vara roligare, men så blir det när man har lärare som inte tänker steget längre. Men men, jag tänker inte spy ut mina irritationer här och nu (det kan jag göra i skolan med dom andra i klassen som känner likadant).
Precis just nu för tillfället har jag däremot fått en underlig känsla i magen. En känsla av att uppgiften som jag skriver på faktiskt kommer bli klar i tid. Kanske till och med en dag i förväg. Känslan av stress och ångest har liksom begravts bland små hoppfulla och glada fjärilar som flyger runt.
Lika bra att hälla upp en kopp kaffe till och fortsätta skriva medan jag har hoppet vid liv! ;)
Här får ni ett vykort från London. Fattar fortfarande inte hur vi lyckades pricka in en helg i oktober med sommarvärme. Lovely

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!