rubrik

2011-05-10
Yo peeps!
Vad händer då?
Inte så mycket just nu. Sitter och suckar över bidragen i Eurovision. Det görs ju så många bra låtar varje år, varför lyckas så mycket bottenskrap hamna i den här tävlingen? Men men, dom bästa kommer väl väljas ut till den riktiga finalen får man hoppas :)
.
Idag har jag pratat med syster Sofie och planerat påhitt till sommaren. Vi saknade dock mellansyster Lisa som just nu är en utflugen del av vår syskonskara. Nu är det tre veckor som hon äventyrat borta i Irland!
Varje gång jag kommer att tänka på det blir jag mer och mer imponerad över att hon är där helt själv och lyckas hitta nya platser att besöka och se. Hon verkar ju ha det bra i alla fall. Så bra att hon glömt bort att hon fyller år på fredag :P
Hoppas att du pallrar dig hemåt innan jag kommer hem om tre veckor i alla fall, eller? ;)
.
Det verkar tydligen inte gå att ladda upp bilder av någon anledning. Så tyvärr får ni stå ut med ännu ett trist textinlägg. Men det är ju alltid något att läsa som sömnmedel ;)
.
Hej och go natta!

2 Comments

2011-05-11 @ 17:09:52

Hej Systra! Det ar bra att ni tar tag i festfixandet, jag har totalt glomt bort det. Men jag ar snart hemma igen och kan hjalpa er. Ja jag har verkligen glomt bort att jag fyller ar pa fredag! Jisses va fort tiden gar. Ja jag har det jattebra har och det finns sa mycket att se men jag kan inte stanna hur lange som helst tyvar. Jag stannar tva veckor till och kommer hem i slutet av maj. Jag saknar er, kramar

2011-05-11 @ 22:15:24

Det är bra att du inte längtar hem så mycket, det är ju galet att du typ hinner utforska ett helt LAND på en månad :D Ska bli så skoj att höra om allt sen. Vi kanske kommer hem till Vågbro typ samtidigt då ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!