Pluggpausunderhållning

2011-05-24
Ja, alltså det är en ful dag i Umeå idag. Skulle egentligen spela volleyboll med några klassisar nu i skrivande stund, men det regna och blåser och är bara blääää utomhus. Så här sitter jag i soffan och försöker vara produktiv. Har faktiskt skrivit hälften av uppgiften jag håller på med (yey!). Men det tar sin lilla tid när motivationen inte är på topp.
.
Jag tog mig nyss en paus och roade mig med att utforska webcamfunktionerna. Kunde bland annat ha ett trist regnmoln över mig. Det var ju bra, då slipper jag gå ut och ta kort för att ni ska se hur jag skulle se ut om jag var utomhus just nu :P
.
De här fagra förvrängningarna lyckades jag också fånga på bild...haha jag är lättroad idag :D

2 Comments

2011-05-30 @ 10:35:14

Hur söt var du inte på dom bilderna då? BLÖTA PUSSAR PÅ DIG! <3

2011-05-31 @ 17:29:37

Haha, eller hur!

Blöta Alienpussar ;D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!