Nu har jag något att berätta!

2011-05-20
Jag tog en sväng till Ica ikväll och hittade nya "vänner" på vägen...
.
.
Vet dock inte om dom gillade mig så mycket.
.
Förutom det trevliga inslaget idag har jag hunnit med ett SPINNINGPASS!, hur oväntat var inte det?
Det är nämligen så att Henkes klasskompis Lina leder ett 40 minuters pass uppe på IKSU, så hon smusslade in mig där (jag har ju inget IKSU.kort så jag får egentligen inte vara där, höhö busigt).
Så vi invigde helgen med svett och nu är Henke på nån klassgrej. Därför chillar jag i soffan, kollar på serier och kalasar med chokladpudding :D
.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!