Mys

2011-05-09
Helgen var bara seg och mysig. Jag gjorde inget speciellt alls. Henke var på fest på fredagen. Så jag var sympatibakis med honom på lördagen. Vi tog oss en promenad men sen låg vi bara i soffan och kollade på film. Söndagen drogs igång med tvättning och sen en skogspromenad i solen och lyssna på fågelkvitter. Och vips så vart det måndag.
.
Idag har det nog varit varmaste dagen här i Umeå. Klockan är snart 22 och jag sitter här vid köksbordet och har balkongdörren öppen utan att det märks. Hela eftermiddagen har jag suttit ute på balkongen med datorn och pluggat, det känns bra att blanda nytta och nöje på det viset. Och för en timme sen satt vi ute på balkongen igen med en varsin isglass och tittade på solnedgången. Trivs jag? JA!
.
Nu sitter Henke och kollar på hockey och jag ska fortsätta pyssla med plugget. Skriver något roligare imorgon!
.
Hoppas att ni har det lika fint som jag har det :)

1 Comments

2011-05-10 @ 11:01:43

Min lilla SOL-stråle, så skönt att se att ni har det bra, längtar efter er. Hela vårt långa land har vår, härligt.Bästa med våren är nog att myggen inte vaknat i stora massor, så vi kan njuta av kvällarna.

Kramar i massor till er båda


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!