Meet All Glass! del 1

2011-05-13
Efter nästan 11 timmar i skolan kunde jag äntligen känna mig nöjd och pallra mig hemåt. Idag satte vi upp själva utställningen så det har varit massa spring hela dagen. Och fan vad jag hatar otacksamma, respektlösa och självgoda "konstnärer". Många svordomar har snurrst runt i huvudet och elaka blickar har utbytts, men till slut blev det bra och alla verkar nöjda. Skulle kunna skriva en hel bok om dagen, men jag bjuder på lite bilder istället.
.
Ett tom skåp med några pelare. Sen började det komma upp hyllor. Och sen massa glasföremål.
.
Till slut såg skåpet ut såhär med alla grejer
.
Försökte göra något slags panorama :p
.
Det blev ingen film på skynket, dom gjorde såhär istället
.
Det bästa dagen var att vi blev bjudna på en halvgod smörgåstårta OCH VIN!
Jag var så sjukt nervös att hålla på med allt glas plus att jag blev kvar själv i min grupp när det var dags att sätta upp hyllor och sedan ställa in allt i skåpet. Så vinet var precis vad jag behöve för att lugna ner mig ;)
Jag orkar inte lägga upp bilder på resten av utställningen ikväll. Nu ska jag fortsätta ligga i soffan med min godisskål och ett glas apelsinjuice. (är lite nöjd att Henke drog iväg på fest ikväll så jag slipper vara mer social idag)
.
Imorgon vankas klassfest! :D

1 Comments

2011-05-16 @ 21:57:23

hahaha otacksamma konstnare.

Ja jag forstar vad du menar, det ar en sak att stalla ut sina egna grejer men att stalla ut och arrangera nagon annas grejer kan inta vara latt. Bara vid vara klassutstallningar pa helliden blev det en del sura miner och arga blickar innan allt var klart.

Men jag tycker ni fick ihop det riktigt riktigt bra, sa lange du ar nojd sa ar allt bra. kramar


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!