DET GÅR SÅ JÄVLA BRA NU!

2011-05-11
Hejhejhejhej
I måndags kände jag att det var dags att jobba vidare med inlämningsuppgifterna som vi har fått i den här kursen och som ska var klara den 30 maj. Sen dess känns det som att jag har jobbat med dom dygnet runt och tycker att det är riktigt roligt! Hur underbar är inte känslan när man tycker det är roligt att plugga :D
Så nu har jag varit galet kreativ och effektiv i tre dagar och börjar snart bli klar med den lite tyngre uppgiften. Vi ska göra en sammanfattning av tre kapitel från boken vi har. Dom handlar om Färglära, Digital bild och Layout. Sen så ska vi sätta ihop texten med bilder och illustrarioner och göra en snygg layout. Tänkte att jag kunde visa lite hur min ser ut än så länge:
.
.
.
.
Ååååh, vafan det går fortfarande inte alla lägga upp bilder! Nu blev jag arg. Jävla blogg.se. Jag som ville visa ju!
.
Nu ska jag äta en bulle istället :)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!