Blött utomhus och inombords

2011-05-27
Hej hopp!
7 timmar senare sitter jag här igen. Jag följde med laget ut och kollade på två matcher, men slapp hoppa in (puh!).
Det regnare och regnade och regnade och regnade o.s.v
Så vid 15:00 fick jag nog och traskade hemåt i mina blöta skor. Det va mycket folk och jag kan bara föreställa mig hur många fler det skulle vart och vilken underbar stämmning det måste vara om det hade varit fint väder.
Men men, dom spelade sina tre matcher, vann första och spexade bort dom andra. Nu vankas det visst fest här hemma igen om en timme. Dom sitter fyra killar i soffan nu och spelar tv-spel medan vi väntar på att få hemkörning av pizza.
Hungriga som djur är vi!
.
Time will tell hur kvällen slutar.
.
Peace out homies!
.
(tog med mig kameran men vågade inte ta fram den i regnet, men ni kan föreställa er ett grönområde med 360 utklädda och mer eller mindre berusade brännbollslag)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!