Yääää

2011-03-30
Tjena polers!
Haha, jag hade typ glömt bort att jag hade blogg. Men det har inte hänt något speciellt de senaste dagarna ändå. Helgen förgylldes med fest fredag och lördag, resten av tiden var jag bakis ;)
I skolan har vi dragit igång med Utställningsteknik den här veckan. Vi ska göra en utställning åt glaskursen på skolan, så det ska bli spännande!
Har väl inte mycket mer spännande att berätta, eller jo! Jag vurpade med cykeln idag. Precis innan jag skulle hoppa av cyklen idag när jag cyklade hem så slirade jag på en isfläck och fick cykeln över mig. Fick ont i baken och höften, men det har gått över nu :P
.
IMORGON ÅKER JAG HEM TILL SÖDERHAMN!
Har insett att jag endast varit hemma 1 NATT sedan januari, inte konstigt att jag har haft hemlängtan!
Jag ska pussa och krama på allt och alla därhemma :D
.
Något av dom roligaste tidsfördriven jag har när jag sitter framför datorn är webcam, så här får ni ett litet smakprov på vad min dator brukar se ;)
.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!